Transport betingelser


Alle transporter udføres efter følgende betingelser

Den oplyste pris er fra Stueplan til stueplan hvis andet ikke er aftalt. Prisen forudsætter desuden at der er hjælp til pålæsning / aflæsning hvis godset vejer over 40 kg

Hvis du ønsker hjælp til opbæring eller nedbæring fra etage ejendom eller 1 plans hus koster dette 125,- pr emne.

Alt gods pakkes forsvarligt af afsender med mindre andet er aftalt. Vi har 20 flyttetæpper i bilen og kan pakke det meste på den måde.

Den oplyste pris inkludere moms , bro afgift , forsikring, aflæsning og pålæsning , men ikke færge eller andre tillæg til ikke bro faste øer.

Dit gods er som standart forsikret for op til 500.000 pr læs. Dette gælder ved alle normal transporter 3xwilhelmsen.dk udfører.

Ønsket forhøjet forsikrings sum kan dette til vælges ved bestilling af tur. Prisen på dette er 100,- pr transport og derefter kan vi forsikre din transport for op til 3,2 millioner kroner.

Ønsker du selv at udregne din pris på en ny transport opgave kan dette gøres fra forsiden af 3xwilhelmsen.dk.

Vi modtager på nuværende tidspunkt Dankort / Visa og kontanter ved betaling af ture.

Bemærk dog at chaufføren kun har byttepenge op til nærmeste 100,- og derfor skal du have lige penge når vi ankommer.

Vi ringer altid en time før ankomst så vi er sikre på at modtageren er hjemme.

Virksomheder med et cvr nummer kan i stedet for at betale med det samme vælge at modtage en faktura der kommer i posten 2-3 dage efter kørt tur. Desuden kan disse oprette konto hos 3xwilhelmsen.dk hvis kørslen overstiger 10.000,- pr måned.

En forgæves tur faktureres med antal brugte timer, min 250,- pr tur

Faktura gebyr pålægges alle kørte ture til kunder der ikke er oprettet i vores system. P. t 25,- pr styk